Een blik vooruit

Gedeeld leiderschap

Als Tintengroep willen we kwalitatief hoogstaand werk leveren en waarde toevoegen op de inhoud. Zowel intern als extern. We willen de impact van wat we doen zichtbaar maken en hierover vertellen. De programma’s vakmanschap en dienstverlening met data zijn hier speciaal op gericht.

De besturingsfilosofie van gedeeld leiderschap die Tinten omarmt, past bij een organisatie die haar werk doet in een complexe veranderlijke omgeving. We hebben niet alleen instrumenten nodig om grip op zaken te houden zoals rapportages en budgetten, maar ook systemen die ons helpen bij complexe problemen. Hierbij denken we aan aansturing via netwerken, persoonlijk leiderschap en aansluitend bij talenten vanuit gedeeld leiderschap. Leiderschap berust niet alleen bij personen vanuit hiërarchie, maar wordt breder getrokken. Dit stelt ons in staat om goed in te spelen op hetgeen zich aandient.

Suzanne Titsing - manager Strategie & Beleid

"Als ik aan 2021 denk dan ben ik trots dat we ondanks corona in staat zijn geweest creatieve en goede oplossingen te bedenken om zowel vanuit sociaal werk als Peuterwerk goede ondersteuning te blijven bieden. We zijn er als Tintengroep met z’n allen voor gegaan, niemand uitgezonderd."

v5.8.12