Spring naar inhoud

Klanttevredenheid

Tot slot meten we de impact van onze dienstverlening via klanttevredenheidsonderzoek (KTO). In dit KTO wordt de tevredenheid van een inwoner over een aantal aspecten gemeten: het nakomen van afspraken, de bereikbaarheid, de omgang en de tevredenheid over de dienstverlening. Ons gemiddelde rapportcijfer over 2021 was een 7,2. 

NTO 2021

In november 2021 is een netwerkpartner tevredenheidsonderzoek (NTO) uitgevoerd door De Badde. Zestien netwerkpartners hebben de enquête ingevuld, waarmee de respons op 32% komt. Uit het NTO blijkt dat netwerkpartners (de medewerkers van) De Badde een gemiddeld rapportcijfer van 8,1 geven. 81% van de partijen is tevreden over de informatieverstrekking door De Badde. Daarnaast is een ruime meerderheid tevreden of heel tevreden over de bereikbaarheid, de samenwerking met betrekking tot klanten, het samenwerken in netwerken en de kernwaarden door/van De Badde. De betrokkenheid en oplossingsgerichte houding van de medewerkers van De Badde wordt door de netwerkpartners gewaardeerd.

Versie:
v5.8.6

Met iWink Report maak je professionele online publicaties. Publicaties die je online, in print en als PDF-download kunt aanbieden.

En daarmee voldoe je direct aan de WCAG-wetgeving rond digitale toegankelijkheid.

Eenvoudig, veilig en efficiënt.

Meer over iWink Report