Spring naar inhoud

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Ook in 2024 zijn er aardig wat klanttevredenheidsonderzoeken ingevuld door inwoners die gebruik hebben gemaakt van ondersteuning door Sociaal Werk Oldambt. Daaruit blijkt dat inwoners tevreden zijn over de ondersteuning die geboden wordt en die ze ontvangen! SWO krijgt in 2024 een rapportcijfer van een 8,3 gemiddeld! Op een 4-puntschaals scoort SWO 3,8 op het nakomen afspraken, 3,7 op bereikbaarheid en 3,7 op omgang.

Een greep uit de open antwoorden die zijn gegeven:

  • “Ga vooral zo door! Jullie manier van communiceren is erg prettig, we werden steeds goed op de hoogte gehouden. We werden erg deskundig en goed geholpen”.
  • “Goed telefonisch contact! Je kunt op jullie rekenen. Erg fijn voor zowel cliënt als zorgverlener!”
  • "G. stond mij en mijn dochter goed bij in de aanvraag van een Wajong. Gaf ons geen valse hoop en was duidelijk en eerlijk”.
  • “Ik ben goed opgevangen met mijn probleem en ben geweldig goed geholpen”.

Er worden ook verbetersuggesties gegeven in de open antwoorden:

  • “Helaas is er nog teveel onduidelijkheid over wat en hoe binnen de mantelzorg ondersteuning. Dit gaat in de toekomst vast beter worden”.
  • “Aanbieden van activiteiten in een rustige omgeving en in kleinere groepjes”.

Versie: v8.2.35

Software voor digital-first corporate reporting

Creëer op efficiënte wijze publicaties die impact maken

Met iwink.report maak je publicaties op een eenvoudige en efficiënte manier. Je bespaart tijd, fouten en stress. Vanuit één plek publiceer je naar een volwaardige webversie, PDF en iXBRL-bestand. Zo geef je lezers de best mogelijke ervaring.

Meer over iwink.report