Spring naar inhoud

Klanttevredenheid

Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)

We meten de impact van onze dienstverlening door middel van een klanttevredenheidsonderzoek (KTO). In dit onderzoek wordt de tevredenheid van inwoners gemeten op het gebied van: het nakomen van afspraken, de bereikbaarheid, de omgang en de tevredenheid over de dienstverlening. Ons gemiddelde rapportcijfer over 2022 was een 8,8. Het gemiddelde rapportcijfer over 2021 was een 7,2. Echter, de respons was wel behoorlijk laag. 

Hieronder een aantal reacties uit de KTO:

“Bedankt voor alles! Ik sta weer met eigen benen op de grond, met een mooie baan, mijn mooie meisjes. En jullie waren daar toen ik in nood zat.”

 “Alles verliep prima. Een groot compliment!”

Versie:
v5.8.17

Met iWink Report maak je professionele online publicaties. Publicaties die je online, in print en als PDF-download kunt aanbieden.

En daarmee voldoe je direct aan de WCAG-wetgeving rond digitale toegankelijkheid.

Eenvoudig, veilig en efficiënt.

Meer over iWink Report