Spring naar inhoud

Tevredenheid

Klanttevredenheidsonderzoek

We evalueren de impact van onze dienstverlening door middel van een klanttevredenheidsonderzoek (KTO). We meten de tevredenheid van inwoners op het gebied van: het nakomen van afspraken, de bereikbaarheid, de omgang en de algehele tevredenheid over de dienstverlening. Het gemiddelde rapportcijfer over 2023 was 7,2, terwijl het gemiddelde rapportcijfer over 2022 een 8,8 was. De respons was beide jaren erg laag. In 2022 bedroeg de respons slechts 3,4%, wat neerkwam op 6 respondenten uit 291 afgesloten casussen. Om die reden hebben we eind 2023 alle klanten een sms en mail gestuurd voor het KTO. In 2023 was de respons goed gestegen, namelijk 14,1%, met 23 respondenten uit 296 afgesloten casussen. Veel klanten hebben geen emailadres, of zijn niet digitaal vaardig, wat invloed heeft op de respons. Hieronder een aantal reacties uit het KTO:

Compliment voor de deskundigheid en het meedenken naar verbeteringen.

Mijn contact bij jullie gaat met me om zo als ik graag wil. Ze ontziet me niet en is niet te lief. Ik waardeer haar hulp zeer.

Meer ruchtbaarheid geven aan het feit dat een onafhankelijk cliënt ondersteuner, van wiens diensten wij gebruik mochten maken, voor iedereen beschikbaar is.

Versie:
v6.2.34

Met iWink Report maak je professionele online publicaties. Publicaties die je online, in print en als PDF-download kunt aanbieden.

En daarmee voldoe je direct aan de WCAG-wetgeving rond digitale toegankelijkheid.

Eenvoudig, veilig en efficiënt.

Meer over iWink Report