Spring naar inhoud

Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)

Klanttevredenheidsonderzoek

Er is een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Hierbij zijn de volgende aspecten van de dienstverlening gemeten: afspraken nakomen, bereikbaarheid, omgang, tevredenheid. Op basis van dit onderzoek is het rapportcijfer: 7,5.

Onderstaand een aantal reacties van inwoners uit de KTO: 

“Altijd een luisterend oor en een zo goed mogelijk advies.”

 “De betrokkenheid van werknemers is echt gemeend, echt lof daarvoor. En duidelijke dingen bespreken. Na mijn hersenbloeding was het erg fijn om zonder oordeel hulp te krijgen.”

Dat de standaard niet maatgevend is maar juist de behoeftes van individuele cliënt maatgevend zijn.”

 “Dat jullie proberen zo de eenzaamheid minder te krijgen vind ik heel mooi.”

Versie:
v6.2.38

Met iWink Report maak je professionele online publicaties. Publicaties die je online, in print en als PDF-download kunt aanbieden.

En daarmee voldoe je direct aan de WCAG-wetgeving rond digitale toegankelijkheid.

Eenvoudig, veilig en efficiënt.

Meer over iWink Report