Spring naar inhoud

Informatie en advies en collectieve trajecten

Informatie en advies en collectieve activiteiten

Informatie en advies

Wij bieden informatie en advies aan mensen met eenvoudige en enkelvoudige vragen, die we vaak met een eenmalig kortdurend contactmoment weer op weg kunnen helpen. Er wordt met een app gewerkt die medewerkers de mogelijkheid geeft om deze vragen eenvoudig te registreren. Er wordt geen uitgebreide ZRM ingevuld, maar er worden een of twee vragen beantwoord waarmee de inwoner in principe weer verder kan. De app kan anoniem worden gebruikt. Er wordt wel een hoofddomein van de ZRM geregistreerd zodat we kunnen zien op welke leefgebieden hulpvragen van inwoners betrekking hebben gehad.

In 2021 is Compaen 1760 keer om informatie en advies gevraagd.

In de figuur hieronder is te zien dat de meeste informatie en advies-contacten in 2021 betrekking hadden op het ZRM-hoofddomein Financiƫn. Een veel bezocht en gevraagd informatie en adviescontact is het Formulierenteam. Dit team helpt inwoners die vragen hebben omtrent het aanvragen van toeslagen en de kwijtschelding van gemeentelijke belastingen.

info en advies per hoofddomein

Bovenstaande grafiek in tabel-vorm:

Collectieve activiteiten

In 2021 liepen er 125 verschillende collectieve trajecten bij Compaen. In deze periode zijn er 150 bijeenkomsten georganiseerd met 2320 (niet unieke) deelnemers. De leeftijdsverdeling bij onze collectieve dienstverlening is in onderstaande figuur te zien.

collectieve trajecten per leeftijdscategorie

Bovenstaande grafiek in tabel-vorm:

Versie:
v5.8.17

Met iWink Report maak je professionele online publicaties. Publicaties die je online, in print en als PDF-download kunt aanbieden.

En daarmee voldoe je direct aan de WCAG-wetgeving rond digitale toegankelijkheid.

Eenvoudig, veilig en efficiƫnt.

Meer over iWink Report